Monday, July 20, 2015

Pelanggan Geram Dengan Pemilik Jubah Popular Ini


Pemilik Jubah Popular di katakan tidak mahu membayar bayaran balik jubah yang di beli oleh pelanggannya. Rupanya ramai yang mengeluh dengan Pemilik jubah (gambar di atas) yang dikatakan tidak menjaga hati pelanggan.

Lebih perit, kebanyakkan komen-komen negetif di Instagram milik mereka di delete dengan pantas. Kalau korang tengok semua komen-komen yang ada di instagram milik @nuramirah11 berbunyi memuji sahaja.

"bukan salah syarikat? Once customer dah bayar, ada bukti pembayaran, syarikat PERLU HANTAR BRG DGN KUALITI YG DIJANJIKAN. Kalau tak customer boleh saman 10 kali ganda atas banyak sebab 1) buang masa 2) buang duit 3) penipuan 4) melibatkan emosi 5) hak pembeli 6) melanggar etika jual beli. Org miskin tak boleh beli elrah? LOL. Mmbr i dapat jubah raya elrah , dia carut sekali , mintak refund sekali , tak reply takpe sudahnye dia buat lap kaki je bro "

"Aku memg xde mslh dgn depa 2org ni..lantak pi la nk selpi ka,makeup tebai 10inci ka,kaya ka,tertonggeng ka,terlangkup ka...tp tolong la jaga manners bila attend cust even dln wasap skali pon.abg aku tepon xagkt semua nmbor,wasap 3kali baru balas tu pon say sorry pon xdak...lg mau cakap xblh refund,suh pilih lain...hellooo...u sndri pos salah warna,dgn baju jahit ntah pape,lg mau kerek...memg jd alas lap kaki la bju brand ko tu....Ada aku kesah ko masuk TV?kalau ko sndri xreti nak jg manners dgn cust sndri...buat malu org Kedah je la.."

Tak Sampai Sejam Komen Kena Delete

"dekat sini memang tempat meluahkn perasaan tidak puas hati, lgi pun klu comm dkt ig kakak dn abang awak tu tk sampai sejam dh kene delete tk sempat org lain bca utk dijd kn pedoman"

ABANG Kepada Pemilik Jubah Mohon Maaf

"Takpe awk mesej no sy. Sy trace kn awk nye order. Sy minta maaf klau berlaku ketidak selesaan pd smua pihak. Bnyk bnda berlaku diluar jgkaan kami. Dan sy berhrap permohonan maaf kmi dterima oleh kerana kmi msih baru dlm business ni dan kmi akn baiki dari masa ke semasa."

SUMBER
Load disqus comments

0 comments