Thursday, June 4, 2015

Pencuri Bra Kantoi, Dipaksa Pakai BRA Keliling bangunan di Subang....


Laporan yang beredar talian pencuri seluar dalam yang didakwa di Singapura yang secara terbuka diaibkan oleh sekumpulan wanita selepas ditangkap merah tangan.

Mirror dan Metro melaporkan bahawa Chan Chun Chee, 32, terpaksa berjalan di sekeliling blok rumah pangsa dengan coli dan seluar dalam yang tergantung dari lehernya.

Walaupun beberapa artikel melaporkan bahawa kejadian itu berlaku di Singapura, sumber lain menyatakan bahawa ia benar-benar berlaku di Malaysia.

Penduduk telah dilaporkan meletakkan perangkap untuk menangkap pencuri dengan mengatur seorang wanita untuk meninggalkan beberapa seluar dalam beliau yang baru-dibasuh dengan tingkap terbuka untuk kering. Ini adalah selepas beberapa siri kecurian keriting dilaporkan di kejiranan.

Teo Goh, 56, memberitahu akhbar dalam talian: "Dia datang pada kira-kira tengah malam dan sebaik sahaja dia berada di dalam bilik kita menangkap dia, memaksa dia memakai lingeries gadis itu dan kemudian katak-mara dia dari pintu ke pintu menjadikan beliau mengaku apa yang telah dilakukan dan berjanji dia tidak akan melakukannya sekali lagi. "
Load disqus comments

0 comments