Tuesday, March 24, 2015

Program Ramas Buah Dada Secara Percuma Untuk Kutip Dana (GAMBAR)

Sekumpulan bintang film lucah Jepun terlibat acara amal yang agak pelik. Mereka merelakan buah dada diramas oleh peminat dalam tempoh 24 jam.
Ramai peminat yang hadir dalam acara amal tersebut yang diberi tajuk 'Boob Aid' yang mensasarkan sejumlah dana untuk kempen hentikan AIDS. Sembilan bintang filem lucah terlibat dalam kempen menarik ini.
Dalam satu laporan media tempatan, kumpulan ini mendakwa berasa seronok dapat menjayakan kempen untuk AIDS ini.
"Saya berharap ramai yang akan datang meramas buah dada saya," kata Rina Serina, salah seorang dari bintang filem lucah yang turut serta dalam acara amal tersebut kepada akhbar Tokyo Sports. "Saya juga berharap mereka lakukannya dengan lemah lembut."
Acara amal ini telah lama dilakukan sejak tahun 2003. Ianya juga disiarkan di stesen-stesen tv berbayar di Jepun. Dana yang terkumpul dari acara tersebut akan disumbangkan dalam kempen pencegahan AIDS.
Kempen ini pernah mengundang kontroversi, terutama dalam kalangan wanita yang masih memegang teguh adat dan tradisi masyarakat Jepun kuno.
"Saya tidak pernah terfikir buah dada saya dapat menyumbang sesuatu kepada masyarakat," kata Serina mengenai kontroversi yang timbul.
Iku Sakuragi pula selesa apabila buah dadanya diramas peminat. "Ini untuk amal," kata pelakon berusia 21 tahun itu.
"Ramaslah ia sambil menyumbang, mari kita bergembira," tambahnya lagi.
Load disqus comments

0 comments