Tuesday, June 28, 2016

Awas! Ini Adalah Fakta Mengenai Song Ji Hyo Running Man Yang Anda Akan Sedih!!

Awas! Ini Adalah Fakta Mengenai Song Ji Hyo Running Man Yang Anda Akan Sedih!!|

Tahukah anda siapakah Song Ji Hyo Yang Sebenarnya? Namanya sebagai pelakon mula melonjak naik apabila menjadi teammate kepada rancangan lawak realiti Running Man yang kini boleh dikatakan salah satu program reality show yang melonjak di persada dunia. Bukan itu sahaja, program ini daripada mulanya yang bermodalkan rendah kini dibeli oleh hampir keseluruhan negara termasuk juga Eropah dan kita juga tidak terlepas daripada gelombang lawak Running Man yang memikat hati setiap peringkat umur.



Namun begitu, tahukah anda siapakah Song Ji Hyo yang sebenarnya? Beliau mempunyai personaliti yang sangat menarik dan sangat bersahaja dalam mana-mana penampilan rancangan runningman. Bukan itu sahaja, dia juga seorang yang boleh dikatakan sebagai seorang yang happy go lucky dan juag seorang yang berwajah natural pada make up nya. Nah, sekali Son Ji Hyo make-up, Suk Jin si Impala pasti akan tersenyum terpaku melihat dirinya. Namun, hakikatnya, pabila ramai yang mengidolakan susuk selebriti ini, tahukah anda Song Ji Hyo juga merupakan salah seorang pelakon wanita ''xxx''? Malahan, adegan filem yang dilakukan untuk bed scene sehingga bulat dia bertelanjan* juga ada.


Antara filem dewasa yang telah beliau belakon adalah Frozen Flower yang mengisahkan tentang kisah kerakyatan dan raja yang mempunyai krisis mengenai tabiat luar tabiee. Bukan itu sahaja, Song Ji Hyo juga membintangi filem dewasa yang berjudul ''Se* Is Zero 2''.


Klik sini ---> 7 Gambar Elizabeth Tan Yang MENGODA..!


Jadi, kepada ibu bapa diluar sana, nasihatilah anak anda diluar sana jika mereka terlalu taksub dengan filem romantik korea kerana tanpa kita sedari, adegan-adegan lucah turut terselit dalam komedinya itu kerana Korea Selatan ibarat sudah hilang seri daripada tradisi dan cara berbudaya mereka,  Mereka juga merupakan Gelombang Utama  yang membawa perubahan kepada anak muda masa kini. Berhiburlah membataskan diri, kajilah siapa yang kita hendak contohi, agar diri kita sentiasa berada dalam landasan yang tidak merosakkan diri. Buka minda, buka hati, kenali diri.
Load disqus comments

0 comments